Här har vi samlat lite frågor och svar ang våra gåvokort.


Fråga: Hur löser jag in mitt kort?

Svar: Du löser in ditt kort genom att fylla i talongen på sista sidan, frankera och posta den till oss.

 

Fråga: Vad är det för leveranstid?

Svar: Normal leveranstid är ca 14 arbetsdagar från det att vi registrerat din beställning. Under högsäsong kan leveranstiden vara något längre.

 

Fråga: Jag har fått en trasig vara?

Svar: Om du fått en trasig vara eller om den är skadad så hör av dig till oss via mail gavokort@tings.se. Skicka med bild på den trasiga varan, uppge namn och adress som fylldes i på beställningstalongen samt mobilnummer/telnr. Reklamation måste ske senast 5 dagar efter ni mottagit gåvan. Så återkommer vi snarast.

 

Fråga: Gåvan har har gått i retur / ej avhämtad / outlöst?

Svar: Paketet ligger hos ombud i 30 dagar, därefter går paketet i retur till oss. Vi kan då skicka paketet på nytt men debiterar en frakt och hanteringskostnad på 150kr.

 

Fråga: Kan jag ändra på min beställning?

Svar: Efter att vi registrerat ditt kort går det inte att ändra val av gåva.

 

Fråga: Hur länge är kortet giltigt?

Svar: Kortet är giltigt tom 31/3 2017